Tips & Tilbud

4 gode tilbud – 5 gode tips

Dit brand skal ud over stepperne og du har måske allerede en masse gode tiltag i gang. Måske ved du endda allerede hvilke messer, branchetræf og virksomhedsmøder din virksomhed skal deltage i – MEN. Er du helt sikker på at ramme plet med dit budskab?

Det kan du blive! Og selv hvis du føler dig godt forberedt, så synes vi du skal læse med her alligevel. Vi har nemlig 4 knaldgode tilbud, der kan gavne dit brand – og de gælder resten af 2023.

Se vores katalog

 

Derudover vil vi gerne dele vores top 5 tips og tricks så din virksomhed forbliver top of mind. Læs med herunder:

 

1. Vær klar over hvad du vil

Find ud af hvad du gerne vil opnå for dit brand. Du har måske et nyt produkt, du skal lancere eller du vil have flere læsere på dine nyhedsbreve. Målsætninger kan være vidt forskellige, men når du har givet dig selv de gode ‘hvorfor’-spørgsmål, så er du sandsynligt også blevet klogere ift. hvad du skal fokusere på og hvor du skal starte med at gribe fat.

 

2. Planlæg

Det kan ikke understreges nok – jo bedre tid du er ude, desto større sandsynlighed for succes. Planlæg dine aktiviteter; skal din virksomhed deltage i en række messer, har du kundemøder eller virksomhedspræsentationer? Når du har styr på det praktiske, står det tydeligere klart, hvad dine muligheder er og rigtig vigtigt – hvor meget plads du har at gøre godt med. Undgå quick-fixes og stressløsninger i sidste øjeblik så din virksomhed kan fremstå som sit allerbedste. Det er så ærgerligt at have fået en god idé, hvor produktionstiden så bliver afgørende for, om ideen kan få lov at leve.

 

3. Udseende og udtryk

Planlægningen er vinget af og du har et bedre overblik. Så gælder det om at få skabt den røde tråd. På messer og branchetræf er det med at fastholde opmærksomheden og det er vitterligt kun din egen fantasi, der sætter grænser. Men find balancen mellem det gale og geniale; skil dig ud og tænk i alt fra former, farver, størrelser, lys, lyd og design. Skab synergi mellem dit brands visuelle udtryk og dine mål i valget af reklameartikler, messestande og -skilte. Tænk også over hvem du præsenterer for. Skal du holde et virksomhedsoplæg for et mindre publikum, så kan det være nok at have nogle roll-ups med mere end det helt store banner, du måske havde med på messe. Ikke desto mindre er det smart at tænke i løsninger, du kan bruge igen, hvis det er større messesystemer, du overvejer. Sådan kan du lave en god investering i materialer, der præsenterer dit brand – vores 4 skarpe tilbud kan helt sikkert hjælpe dig med netop det.

 

4. Gi’ den gas med gaver

Når du skal have dit brand med ud – om det så er på messe, virksomhedsbesøg eller rundt i verden, så hav noget ‘strø-materiale’ med. Ting, artikler og/eller snacks med dig som afsender og som du kan sprede, hvor du går hen. Man bliver glad af at give og det behøver ikke nødvendigvis at være omkostningsrigt, men en rigtig god idé er, at give noget modtageren kan tage med sig videre. Fx stressbolde, slik, kuglepenne mm. Vi har et væld af muligheder blandt vores produkter, se dem her og vi får løbende nye reklameartikler ind.

 

5. Følg op og fang dine leads

Det vil uden tvivl give dig noget omtale at have været ude og afsted med dit brand, men arbejdet stopper ikke når du kommer hjem, for det er her du skal følge op! Ligesom arbejdet også begynder før du tager afsted. Fortæl dine kunder og samarbejdspartnere hvor de finder dig, hvad du kan gøre for dem og meld det ud på dine kanaler. Tænk over hvordan du kan udvikle kontakten fra et potentiale til et lead; hvis du fx vil kunne fange dine kunder på mail, kan du udlodde en konkurrence eller en give-away, hvor de tilmelder sig.

 

 

Det var 5 tips og tricks du kan tage med dig videre – og 4 gode tilbud, der kan hjælpe dig på vej. Vi håber de har inspireret dig. Har du selv en genial idé, du godt kunne tænke dig at føre ud i livet? Ring eller skriv til os, så vil vi rigtig gerne hjælpe dig med mulige løsninger. Hvis vi ikke allerede har det, så skaffer vi det!